פיגוע במאחז עוז ציון: מחבלים ניסו לשרוף בית על יושביו

קובי פינקלר 1 Comment on פיגוע במאחז עוז ציון: מחבלים ניסו לשרוף בית על יושביו

מספר מחבלים התגנבו הלילה למאחז עוז ציון ויידו 6 בקבוקי תבערה לעבר בית במאחז. הבית החל לבעור והבחורים שישנו באותה עת, התעוררו וקפצו מהחלונות החוצה. אחד הבחורים נכווה ברגליו ונזק נגרם למבנה | בן גביר: "מדינת ישראל מאבדת את ההרתעה ותושבי מדינת ישראל משלמים את המחיר"

צילום: עוז ציון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נס הלילה במאחז עוז ציון. בסמוך לשעה 02:40 מחבלים שיצאו מהכפר בורקא יידו 6 בקבוקי תבערה לעבר מבנה במאחז עוז ציון בבנימין, בחסדי שמיים רק נזק קל נגרם למבנה ופצוע קל שלא נזקק לפינוי. המחבלים נמלטו ברכב חזרה לכפר. כך נמסר מהצלה ללא גבולות יו"ש.

במהלך תקיפת המבנה, בבית ישנו באותה שעה ארבעה בחורים, כתוצאה מבקבוקי התבערה הבית החל לבעור, והבחורים נאלצו לקפוץ מחלונות הבית החוצה. אחד מבקבוקי התבערה נחת בסמוך למזרון של אחד מהבחורים וגרם לכויות ברגליו.

בקבוקי תבערה נוספים הושלכו גם מחוץ לבית ושריפה החלה לבעור גם בחצר הבית. סה"כ הושלכו לבית שלושה בקבוקי תבערה, ולחצר הבית לפחות שניים נוספים. כוחות כיבוי, צבא ומד"א הגיעו למקום, כיבו את השריפה וטיפלו בפצועים שלא נזקקו לפינוי.

מדובר צה"ל נמסר: לוחמי צה"ל סורקים אחר מחבלים, שהשליכו בקבוקי תעברה למאחז עוז ציון שבחטיבה המרחבית "בנימין". כוחות צה״ל, משטרה וכב״א הגיעו לנקודה וכיבו את השריפה. אין נפגעים ונזק קל נגרם למבנה. כוחות הבטחון עורכים סריקות במרחב ופועלים לתפיסתם.

בתגובה לפיגוע השלכת בקבוקי תבערה על בית במאחז 'עוז ציון' מוסר חבר ועדת חוץ ובטחון ח"כ איתמר בן גביר: "הפעם קרה נס אבל אין סומכים על הנס, בפעם הבאה הפיגוע עלול להיגמר ברצח".

בן גביר הוסיף, "אעלה את הנושא בועדת חוץ ובטחון ואדרוש להרוס בתי מפגעים גם אם לא הצליחו בזממם לרצוח נפש. מדינת ישראל מאבדת את ההרתעה ותושבי מדינת ישראל משלמים את המחיר".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ביידן חידש את הסיוע לפלסטינים וזו התוצאה יש כסף למימון הטרור, כמו שקרה אצל אובאמה